Party party

Blev lite utgång igår kväll. Eller kanske inte lite, utan blev en hel del till slut..
Var iaf ute med Therese och Cicci. Var riktigt skoj, och skönt att saker och ting börjar lösa sig.. Bara att ta det ett steg i taget och låta tiden sköta sitt.

Började iaf på Viktoria med några öl och en Cosmopolitan. Oooj va gott det var. Skoj att sitta där och bara tjöta om allt möjligt. 
Sen ville vi gå till Dingo och sjunga karaoke, men nej nej, det var stängt. Så slank in på Rockbaren istället. Cicci och Mattsson hade gått i förväg, då jag och Therese skulle ta ut pengar, och när vi kommer fram till dörren är där två tjejer som också ska in. Det var Joanna (eller var det Johanna) ifrån tjejgruppen ! Inte träffats sen typ 2001 !
Kände igen henne direkt, men fick inte ur mig ett ljud och sen kände hon igen oss. Riktigt skoj !
Var därinne en stund, men det var riktigt tråkigt faktiskt..  Tjötade med nån konstig nisse från Holland som skulle resa runt i Europa men fastnat i Göteborg. Lite halvknepig...
Sen stack Cicci och Mattsson så vi drack upp och drog oss till Diamond Dogs, där det faktiskt var en del folk.
Tog oss en vodka cranberry, och körde igång vårat gamla spel "gissa namnet", vilket går ut på att vi väljer en person och ska gissa vad den här personen heter. Och Therese gissade faktiskt rätt den här gången ! Tror det är utjämnat till 1-1 nu då ?
Sen satt vi där vid vårt bord, då kommer några riktiga töntar och sätter sig hos oss. Vi frågade vilka dom var, och den ena killen peker på en av dom andra och ska väl töntförklara honom och säger "han jobbar på nintendo". Men han hade själv glömt ta av sig ett band han hade runt halsen med nåt id-kort.. Han jobbade även själv på Nintendo visade det sig. Och ni kan väl ungefär tänka er hur dom ser ut ? Dom ser precis ut som nåt man kan gissa jobbar på Nintendo.
Vi låtsades jobba på GP, Therese med reklam och jag med dödsannonser. Dock var det fel killar att försöka lura, då nån hade jobbat där och den andra började fråga ut mig om massa konstiga layouter... Det sprack ungefär samtidigt som jag kände att jag blivit tillräckligt dragen och borde gå hem. Kommer ju en kväll ikväll också.
Först handboll och sen kalas med några jobbarkompisar. Ska bli trevligt.. Men tror faktiskt jag kommer hålla mig nykter. Men man ska väll inte lova för mkt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0