Jobb jobb jobb..

Händer inte så mycket mer faktiskt. Alltid skoj att tjäna lite pengar, men när det knappt finns tid att göra av med dom är det lite halvsegt faktiskt...
Imorgon är jag ledig iaf, och då ska det shoppas ! Skulle varit ledig även idag, men tog ett extraskift. Va bara på 6 timmar, och det är ju röd dag så blir lite goa extra pengar.

Va ute och hälsade på hos Micke och lilla Jonathan ikväll efter jobbet. Riktigt fin lägenhet, och världens goaste lilla son ! Oj va mysig han va !

Var ute och tog några (..) öl med Cicci i fredags. Riktigt skönt att komma ut faktiskt.
Hamnade på Golden (är definitivt över det stället nu)lite senare på kvällen. Fick faktiskt sätta oss med våra öl där man bara fick sitta när man åt.. Tack vakten..Typ.
Satt iaf där, när helt plötsligt några killar sätter sig bredvid. En av dom var väldigt lik en kille som bodde där jag bodde när vi precis flyttat till Göteborg. Frågade om det var han, men samtidigt som jag frågar och får ett nej inser jag dock att hans kompis som sitter bredvid faktiskt är kompis till killen jag trodde han var. Han blev lite smått förvånad när jag sa vad han hette och var han bott. Lite skoj var det faktiskt. Inte sett honom på säkert 6-7 år men han såg precis likadan ut som då, fast lite längre.

Nu ska jag faktiskt försöka sova, har mycket att fixa innan jag kan ge mig ut på stan imorgon. Håll en tumme för att jag har ett förstående försäkringsbolag...

No No Never går för fulla muggar här, hur söt som helst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0