Heja Sverige !

Är grymt irriterad att inte kunna se handbolls VM, utan hon som gör schemat har lyckats schemalägga mig på alla gruppspelsmatcher utom den mot Kuwait på onsdag..
Idag hade jag iaf rast och kunde se början på andra halvlek. Men var väldigt lugnt, så kunde höja ljudet på tv:n i personalrummet och lyssna ändå. Blev ett par snabba vändor in när man hörde kommentatorerna gapa. Fan va underbart !
Höll koll på allt och alla under "Bengan Boys" tiden, men nu är det mkt nya ansikten och namn. Men det ska man väll få in också !

Kalle Svensson tillbaka i Blåvitt ! Hoppas han har skaffat lite bättre attityd dock... Kommer ihåg när vi åkte från Gbg runt 7 en lördagsmorgon för att kolla en träningsmatch inomhus mot Fredrikstad i Norge. Efter matchen fick man gå in på planen och ta autografer och sånt där, men Kalle var inte särskilt intresserad att vara med utan snäste "ja men det får gå fort" när vi frågade om vi fick ta en bild. Samtidigt som alla andra spelare inte har särskilt bråttom in till omklädningsrummen utan glatt poserar och skriver autografer...
Men men, skoj att han väljer att komma tillbaka !

Frös fast i en av stolparna i hyllan i frysen på jobbet idag. Skulle sträcka mig och hämta en cupcake och armen nuddade stolpen..och fastnade. Jesus va ont det gjorde.. Har två fina märken nu. Händerna ser ut som stryk, sår och ärr överallt efter att ja slår i allt hela tiden.. Speciellt mikron, den är livsfarlig !

Ledig i nästan 3 dagar nu.. Va sjutton ska man hitta på ?
En jobbarkompis ville vi skulle gå ut på onsdagkväll.. Men det är ju två dagar kvar.
Hittar väll alltid nåt att fördriva tiden med. Städa behövs ju alltid. Katterna fick jag aldrig badat så dom kan man ju bada.. Dom blir ju så himla söta när dom har det stora håriga huvudet men en pytteliten kropp !

Skickade in papperna till försäkringsbolaget idag. Håll en tumme för mig att jag blir rik nu ! Hade ju inte varit fel att få lite grann till Australienresan i jul iaf. Eller UEFAcup äventyren i sommar.

Fixade in lite ny musik till min telefon förut, och tydligen kom Havet är djupt (från Lilla Sjöjungfrun). Vilken himla bra låt ! Ville bara sjunga loss men det kan man väll kanske inte riktigt göra mitt i stan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0